Ny dag, nya tag...

Uppe, men som vanligt är det knappt.
Regnet öser ner, fast jag ser det faktiskt INTE som  negativt!
Desto mer och längre det regnar, desto fortare försvinner snön, och det har verkligen inget emot.
Dessutom får jag skjuts av sambon idag, för han ska på golftävling, inomhus.
Fast nu ser jag att det har slutat och regna tydligen...
Kanske jag tar cyklen istället, så jag kommer hem snabbt imorgon.

Skall ta med mig lite av det nya bomullsgarnet och virka spetsar ikväll när vi ser på tv.
Förhoppningsvis har jag då kanske spetsar till ett linne klart imorgon, då kan jag sy både barnklänning OCH ett linne i batiktyg.
Med min numera "vana rutin" slänger jag säkert ihop det fort
Ja, det var väl "det hele", jag hinner inte med så mycket mer just nu, vi får ses imorgon.
Då är det en ny dag och nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0