Fredrik är så kul...

På temat "Min blivande pension" jag skrev om imorse...



Och...



... så sant som det är sagt!
Jag har en liten sypaus, har rivit alla remsor och har hunnit sy en remsa, den översta.
Är inne på min andra översta remsa, ska sy både fram-och baksida parallellt så det blir lika.
Sen syr jag mellan 19-20 och sen "Mästerkocken" sen sy en timme till, sen sängen!
Hoppas jag hinner långt, bara jag gjort det första här nu!

Bantningen är inne på Dag 13 eller 14 nu, herregud jag har helt glömt.
Men skitsamma, jag har gått ner 3.5 kg!
Det är alltså inte mycket kvar nu, kanske 2-3 dagar...?
Sen hälsomat och inget godis, men TYVÄRR har det av någon djäkla anledning börjat suga i godistarmen IGEN!
Jag får bara stålsätta mig helt enkelt!
Lättare sagt än gjort ska ni veta, återkommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0