Bakslaget...

Jag bara väntade på det, och igårkvälls, precis innan jag gick och la mig kom det...
Bakslaget!

Jepp, halsen svullnade upp som på beställning och febern slog till med endast en timmes marginal.
TJOFF, pang, bom, nu är du krasslig igen!
Jag trodde ärligt talat att jag "var ur sjukdomsfasen" nu, men så bara kom skiten tillbaka precis innan läggdags och jag blev urrisig.
????
Vad är detta för skit?
Mamma konstaterade imorse:
Ja, då ÄR det samma sak som jag och "J" har och har haft!

Men JAG orkar inte gå och släpa på någon som här HOPPLÖS BACILL i flera veckor, som DOM har gjort!!!
Helevetsdjävlaskit!
Jag vägrar.

Jag är med andra ord helt djäkla sänkt idag, och imorgon ska jag jobba.
Och idag skulle jag ju sy, sy med glädje!!!!
Men det ska jag ändå, fast sy med viss sjukdomsmöda.
Vi får väl se hur långt jag kommer.
Helvetesdjävlaskitskitskit, ursäkta, och den stackars hunden sätt på undantag IGEN.
Hon får bita ihop och inte gå långpromenad.
Det får räcka med en liten.
Så trött jag blir.
Nu nös jag också.
Jag återkommer lite senare med en historia om en vaxpropp.
Inte en vaxpropp relaterad till mig, men väl till sambon
Klart slut från en slut gammal gam!



DAM, menar jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0