Bantningsdag 2 = Trög...

Vi har städat ur mjukisdjur och leksaker från sonens rum, herregud vad mycket som rök.
Dock inte så mycket av mjukisdjuren som jag trodde.
Det blev två kassar med trasiga leksaker som ska slängas (stora ÖB-kassar) 3 stora ÖB-kassar med leksaker att ge till katthemmet, 1 stor kasse med mjukisdjur att ge bort, en att slänga.
Sen har jag sparat lite leksaker till småtjejerna som kommer hit på besök ibland, att leka med.
Ja, nu har han helgen på sig att ångra det han "kanske inte borde ha slängt ändå", sen ryker det!
Men det blev tomt, bara några actiongubbar, gormiti och leksaksvapen blev kvar.
Ja, det är ju nu han börjar...
Hänga, som sagt.
Suck.

Min andra bantningsdag känns nu...
Trög.
Jag har fått ont i huvudet och är supertrött.
Kroppen vill ha macka, godis, snask och annat smarrigt.
Hjärnan TÄNKER bara på snask!
Jag lär få stålsätta mig när sonen äter godis till "The Voice" snart.
Men...
Jag vet att jag rensar ur socker och mackabegäret just nu, det kommer kännas mycket bättre om några dagar!
Jag ska bara ta mig igenom det värsta.
Inte för jag vet hur det känns när en knarkare tänder av...
Men jag kan GISSA att det är något åt detta hållet!
Jag SOCKER-TÄNDER AV!
Fy fan vad jag vill springa över till Statoil och köpa hela deras godishylla, till och med det godiset som jag inte tycker om.
Nåväl, nu ska sonen ha datorn, vi ses kanske senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0