Barometerundersökning...

Lagom till kvällen blev jag lite piggare här faktiskt, jag hoppas verkligen att det håller i sig under arbetsdagen imorgon.
Till kvällsmat slängde jag ihop pannbiff med örter, potatismos och lingonsås, sonen höll på att äta ihjäl sig.
Jag med faktiskt, jag var vrålhungrig, har glömt att äta lunch idag.
Det var så mycket annat som kom i vägen.

Ska sätta igång och virka snart, men sitter mest och dagdrömmer om nya kläder jag ska sy.
Ja, jag har redan nästa projekt klart för mig, jag kan knappt vänta tills jag får sätta tänderna i det.
Hinner väl inte förrens på fredag, men då djäklar.

När jag la upp klänningen förut på Facebook, så var det en hel del feedback med positiva kommentarer.
Men FB är faktiskt en bra liten barometer för mig om "saker och ting" är intressant för andra eller inte.
Facebook är faktiskt NÄSTAN numera, bara en liten marknadsföring/marknadsundersökning för mig om jag ska vara ärlig.
Jag använder aldrig FB till att vara så väldigt "personlig" längre, PÅ MIN EGEN SIDA ska tilläggas, gärna på andras, men själv lägger jag nästan bara upp hundbilder och mina små alster.
Man får ju inte vara dum.
Men det verkar som klänningen pekar åt "säljbar", i min lilla barometerundersökning på Fejsbucken.

Och från det ena till det andra...
Så pinsamt det är när man tackar någon, och sedan inte får något svar.
Varför jag egentligen skulle tycka att det pinsamt fattar jag inte själv, men det tycker jag.
Nu ska jag se på tv och virka.
Vi ses imorgon innan jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0