Dag 3...

Vaken, sovit dåligt, ont i nacken.
Snart dags att ut och motionera för vovve och matte, tror det blir stadsrundan idag.
Pratat med Klokboken idag, och lärde mig något nytt...
Att använda.

Bantningsdag nr. 3 har inletts.
Jag känner mig fortfarande peppad, men tänker på...
Jordnötsrutor, av någon konstiga anledning.
Ja, jag har svårt att sluta tänka på godis.
Och saknade VERKLIGEN en MACKA till frukost idag.
Var glad att sonen inte rostade bröd till frukost, för då hade jag nog fått lämna lägenheten pga av rostbröde-lukten.
Jag försöker visualisera mig på en öde ö, utan redskap att kunna skaffa mat, lite Robinsontema fast på riktigt.
Jag har ju faktiskt MYCKET att äta jämnfört med det.
Jo...
Fast vattningt blir det.
Tror att det blir jobbigast idag, och lättar imorgon.
Nu ska jag bege mig ut, hunden kallar, återkommer senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0