Lite som att bli sövd...

Så var det dags igen...
Jobba.
Och regnet öser ner.
Men jag har sovit som en stock iallafall, var så utmattad igår att jag inte ens orkade läsa slut min bok.
När jag hade läst en halv sida och insåg att jag läste om en mening om-och-om-och-om igen, då la jag ifrån mig boken och sen kommer jag inte ihåg något mer.
Det var lite som att bli SÖVD precis innan man ska opereras, man får räkna från 10 ner till 1 och någonstans vid 7....
Då är man bara borta!

Glömde lägga upp den nya bilden jag tog på den gråa musselsjalen som jag tog igår...



Denna bilden blev LITE festligare, än den jag tog när sjalen låg på matbordet
Jag har kommit halvvägs på den bruna.

Humöret känns dessutom mycket bättre idag, jag tror att jag bara var väldigt frustrerad över saker som jag gått och ältat.
Så finns det andra, mindre saker, som får bägaren att rinna över.
Men så fick jag tillslut gråta också, vilket jag behövde, och VIPS så känns allt mycket bättre!
Så jag går iallafall till jobbet och känner mig GLAD igen.
Nu måste jag hoppa i duschen, vi ses imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0