Minimodeller...

Hemma igen, och jag har gjort allt jag skulle idag, och mer därtill!
Fick en mysig stund hemma vid bästisen och Lilla Sunshine var i sitt esse som vanligt.
Man vill bara äta upp det där lilla busfröet!
Blev bjuden på kaffe och färsk bulle, lyxfika.

Jag kom hem här nästan nyss, och klockan är 18.00.
Jag ska äta och sen ska jag göra klart den bruna musselsjalen och glo på dumburken tills läggdags.
Väntar spänt på resultatet av kris-sossemötet som håller på i detta nu, idag MÅSTE väl Håkan få kicken iallafall...?
Något annat alternativ finns inte.

Var inne i tygaffären och lämnade tillbaka ett garnnystan som var "fel färg" på.
Frågade när mina beställda garner kommer...?
Förhoppningsvis NÄSTA vecka!
Jippe, då håller vi tummarna för det.
Sen lovade jag faktiskt bästisen att jag skulle sy små miniklänningar av tyget som blir kvar efter att jag har sytt mina egna kläder.
Det lär bli tyg över som inte jag kan sy något av till en vuxen, men till en liten tjej kan det ju räcka till.
Ska stajla upp "Lilla B" också, alla småtjejer behöver nya, snygga sommarklänningar i Madde-design.
Jisses vad jag har att göra , stajla minimodeller och mig själv.
Nu måste jag äta, återkommer med sjalresultat senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0