Pantad, rik känids...

Uppe och anvundas sambon som ligger och snarkar i sovrummet.
Jag hade gett vad som helst för att få krypa ner i sängen igen.
Men det får jag inte.
Lika trött idag som jag TRODDE att jag skulle vara, ingen klok vila igår under dagen = Dödstrött idag.
Jag hatar att vara gnällspik och jag hatar så som mitt "nya" tröttare liv ser ut, men okej...
Det kunde varit värre.
Jag kunde ha suttit här med värk och annan skit, det slipper jag.

På den POSITIVA sidan så har jag bara lite, lite ont i nacken idag, trots all ansträngning igår.
Och...
Dessutom har jag mens, så det borde varit ännu värre nu när hormonerna är nere i botten, men icke.
Det har klarat sig rätt hyggligt iallafall.

Något nytt förutom gnället här då?
Nä, inte ett smack, vi satt som två torkade lutfiskar i soffan jag och sambon igår.
Vi åt till och med middag framför tv´n till ett reprisavsnitt av...
Ja, han Peder "Tintin" Lamm som åker runt och bor på svenska slott.
Herregud, är vi pensionärer eller ÄR vi?
Jo, det är vi.
Vi tittade på slott och röda och gröna byxor med tillhörande gubbar i slipovers!
För att toppa det hela såg vi på amerikanska inredningsdesigners i LA som inredde hus åt rikingar.
Ja, det var mycket underhållande, på ett...
Lustigt sätt.
Jag satt och var glad att jag inte var en PANTAD, rik kändis i USA iallafall.
Nämen så det var väl det hele.
Jag var så trött så jag orkade inte ens virka.
Hoppade isäng runt 22, och vaknade förut DÖD.

Nu ska den levande zombien ta sig in i badrummet och försöka sparka igång sin dag med en iskall dusch!
Nä, nu skojar jag bara, den ska vara IS-IS-ISKALL!
Vi ses imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0