Tål inte smaken av kaffe idag...

Sitter i soffan och försöker få i mig lite kaffe, mår mest illa av smaken.
?
Det brukar jag ju aldrig göra, jag ÄLSKAR kaffe och behöver kaffe på morgonen.
Men just idag, tål jag knappt smaken.
Mysko.
Jag ska alldeles strax väcka sambon, han har städdag.
Jag ska "kratta managen" innan han sätter igång, dvs köra allt smått och undanplock.
Sonen och jag får göra något ihop, tror det blir bibblan och garninköp.
Ja, nu har jag inte tid och sitta här och skriva.
Jag återkommer senare med något mer matnyttigt att läsa.
Och appropå mat:
1. Jag har INTE gått ner dom där 4.1 kilona.
2. Dag 4 har bara börjat.
Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0