Kortslutning i det lilla hjärnkontoret...

Djur är kul, det tycker iallafall jag.
Igårkvälls var Leo med i fredagsmysandet, och fick ligga på Milous filt.
Milou hon låg ju vid husse och gnagde på ben, så då fick Leo mysa med mig i soffan.
Men när Milou fick se att Leo låg på hennes plats...
Då blev det kortslutning i det lilla hjärnkontoret!

Vafalls, KANINEN ("den elaka") på min plats????
Öh, husse och benet eller matte och kaninen?
Ja, det var allt till att hoppa ner och kolla vad den där sprätten gjorde på hennes filt!



Inte så poppis.
Alltså vi har en dvärgkanin, det kan man ju inte tro när man ser storleken på kanin och hund ihop.
Och när sonen sen låg på golvet och lekte med kaninen, lekte "ballongleken".
Dvs sonen puttar en ballong mellan sig och kaninen, alltså dom puttar den mellan varandra, tills Leo biter sönder ballongen...
Då blev det lite FÖR läskigt för Milou, och hon var tvungen att stå på avstånd eller springa ut i hallen och gömma sig!



Leo bakifrån...



Älskar hans lilla Fraggelhår, det spertar så gulligt och är så mjukt!  
Imorse...



Morgongos.
Nu ska vi ut och gå i kylan, Milous första promenad i snö.
Lite senare återkommer jag med temat "Att trampa på en ikon"!
Spännande läsning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0