Snorkig i tonen...

Har försökt virka på min rosa sjal, men la ner.
Jag är så grymt uttråkad på modellen.
Jag är grymt uttråkad överlag, har liksom lust med NÅGOT, men vet inte vad.
Trist läge då liksom.

Utöver att vara uttråkad så ringer telefonförsäljare HELA dagen här idag och terroriserar, jag svarar inte.
Svarade på ett av samtalen idag, såg inte hela numret, såg bara "08" och trodde kanske det var en av mina kusiner som jag ringt tidigare under dagen.
(som bor i stockholm)
Det var det inte.
Det var någon tjej som skulle "erbjuda mig något fantastiskt"/sälja på mig något.

Jag låstades som om det var något fel på telefonen.
Jag sa "Hallå, haaaallå, hallåååååå", hon babblade först på, men eftersom jag inte hörde, sa hon sen samma sak i andra änden.
Sen sa jag högt "Konstigt, hallå, nä jag hör inget" och la på!
Fniss, gud så larvigt.
Varför jag bara inte bara sa "Inte intresserad, goodbajs" vet i fan...?
Jag bara tycker det är så jobbigt, jag gillar inte när dom blir så där snorkiga i tonen när man nobbar deras FANTASTISKA erbjudanden.
Ja, för dom är helt oemotståndliga.
Allt som oftast inte alls.

Kussen ringde lite senare, sen har det ringt fler gånger från "08"-numret.
Jag svarar alltså inte.
Jag vill inte låtsas att telefonen är paj mer än en gång idag
Nu...
Jag ger upp för idag och går och lägger mig, läser boken som jag inte gillar.
Vi ses imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0