Vad har jag gjort...

Klockan är redan 13 och jag undrar VAD jag har gjort hela förmiddagen...?
Det har gått i ett, ändå har jag inte gjort ett skit känns det som, fast det har jag ändå.
Småpysslat.
Sånt som inte syns.
Så tänkte jag ta itu med jul- och adventsgrejerna, men det tar jag på onsdag.

Jag försökte gå ut en liten sväng med hunden, men luften räcker inte till idag heller.
Jag måste spara mig så jag orkar med jobbet imorgon känner jag.
Lika tungandad idag dessutom.
Jag gillar INTE att jag är så här orkeslös, jag blir rastlös inombords fastän jag inte orkar göra något klokt.
Kroppen och hjärnan tänker lite olika där, som om dom inte hör ihop.
Jag känner mig lite kropps-schizofren.

Igår började jag på en BRUN sjal, tittade i min lilla bod vad som behövdes i färgväg.
Det saknades något brunt.
Alltså blev det en brun sjal som blev prio 1.
Nu ska jag sy klart den blåa klänningen, jag återkommer med bilder lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0