Har hon kollat på porr...?

1-2-3 misstag...

Misstag nummer ETT idag, var när jag smorde in ansiktet efter duschen.
Jag hade glömt min turordning vad gällde "krämer på olika delar av kroppen", ja, det är nämligen VÄLDIGT VIKTIGT när man har rosacea.
För när man har rosacea, då får man INTE ha något FETT i ansiktet.
Nej.
Och då brukar jag fixa min torrtorra ansiktskräm först i ansiktet, tvätta händerna och sen smörja kroppen med body butter som jag kör med nu.
Men idag gjorde jag tvärtom, vilket jag aldrig, aldrig gör.
Följden blev att jag hade body butter/kroppssmör på händerna som jag inte tvättat av, och när jag smörjde mig med rosaceakrämen, då fick jag FETT i ansiktet!
Katastrof skulle det visa sig fyra timmar senare, hela min högra sida hade exploderat i stora feta finn-bomber i ansiktet!!!!
Dra åt...
Helskotta.
Jag har klämt och tagit bort det värsta, men det lär väl tyvärr hänga kvar med knölarna ett tag, men gul-äcklet är borta.
Hur kunde jag klanta mig så, jag är ju ett proffs på mitt eget fejs efter så många år, så jag borde veta bättre än och slarva.
Men tydligen inte.
Typiskt.

Misstag nummer två...
( Var inte mitt iallafall... )
PLING, sa det i min mobil, och jag hade fått ett mms från okänt mobilnummer.
Jag öppnade och där kom det upp en frodig tant, way far older then me, sittandes på en klippa någonstans i världen, nästan naken, nybadad, iförd endast en blå sarong.
Okej...
Känner jag henne?
Jag kisade och kollade noga, nope, hon var också totalt okänd.
Jag skrev till okänd avsändare:
"Hej!
Vad jag vet känner jag inte damen på bilden, felskick...?
Hälsn. Madde"
Fick till svar:
"Ja."
Okidoki, fint, då var det uträtt, jag kände alltså INTE den halvnakna tanten i den blå sarongen på bilden!

Misstag nummer tre...
Mitt igen, och det VÄRSTA av dem alla:
Porr-misstaget.
Huvva.

Ja, här satt jag i godan ro och surfade på nätet efter viscosetyg, hittade en affär som jag skulle gå in på som skulle heta "Karmosin" och skulle ligga i Stockholm.
Jag tryckte snabbt in detta och det kommer upp alternativ, och JAG...
Trycker på första bästa, "Karmosin/Stockholm" och upp kommer:
En tjej i närbild nertill som onanerar med en dildo!
En jättemutta rakt in my face.
P-A-N-I-K!!!!
Och trots att jag var själv här hemma, börjar jag skrika:
"Nej, nej, hjälp, hjälp!!!", helt hysteriskt gastade jag på.
"Herregud, jag får inte bort det!!!!", hann jag också med.
Och så tryckte jag på varenda djävla knapp kändes det som, innan jag fick bort jättemuttan!
Svetten hann nästan bryta fram av dramatiken, bara på några få sekunder.
Och när sambon kom hem kände jag mig tvungen att "erkänna" direkt att jag råkat komma rätt in på... i... något privat.
Så han inte skulle tro att jag suttit och porrsurfat på HANS dator.
Han kanske skulle tycka det var pikant om han skulle upptäcka det, och tänka:
"Nämen har hon varit inne och kollat på porr, så otippat, hihihi..."
(nej, inte frivillit iallafall)
Irk.
Medans jag skämdes som en hund.
Jag hade surfat efter viscose, och hamnade i en mutta, inte kul alls.

Och VEM FAAAAAAN lägger upp sånt här på nätet?????
Jag bara undrar, vem fan gör det?
Idiot.
Och dessutom på MITT sökord, djävla snuskhummra.
Gah.
Ska man ha sex med sig själv, ha det FÖR dig själv då please, inte i det offentliga rummet TACK.
Jag är fortfarande upprörd.
Ajabaja, skrev jag förut, nu känner jag:
Aja-aja-aja-aja-aja-aja-aja-aja-ajabaja  och fy skäms!
Piju, chocken har knappt lagt sig, nu ska jag se vem som vinner i "PR".
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0