Efter många om och men...


Efter många om och men...
Hamnade vi i Lickers idag!
Sambon sa "Björkis" men åt det hållet var det tjuyvtjockt med moln.
Yr.se visade LITE bättre prognos åt Lickershållet samt att man såg blå himmel.
Efter en massa dividerade och sura miner från sambon...
Blev det alltså Lickershamn.
Jag sa att jag skulle betala bensinen IFALL det var kasst väder där.
Vi åkte, såg det ljusblå framför oss hela tiden och när vi kom till Lickers var det tjyvtjockt med moln!
Men va fan...
Sambon sa att det var kört.
NOPE, det kommer sol, sa jag.
Och...
Vi satt i bilen och läste tidningen och efter ca 20 minuter, när klockan var 12.30, då sprack hela molntäcket upp och kunde vi stiga ur bilen och lägga ut solfiltarna!
Jag vann med andra ord, jag hade rätt, och jag slapp betala hela bensinkostnaden



Sommarhimmel som hette duga!
Alla små tussar försvann, och vi var...



... ganska ensamma!
Men det blåste, så vi låg i lä och det kom inte många fler ner till stranden faktiskt.
Så till dagens "Hattbild"...


 


Dagens "badbilder"...



... ganska ensam i plurret om jag säger så, tippar 17-18 grader idag igen!



Vid 16-tiden åkte vi hem, jag var nöjd och sambon med hoppas jag...?
Nu ska vi på grillkväll, hejsålänge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0