Gör sig omöjlig typ...


Så blev det systuga här, och jag började på ett linne och fick lite...
"Hjälp".

Eller "stjälp" vore ett bättre ord.
Milou satte sig mitt i hela arbetet och tyckte välan att jag skulle...
"Se mig, här är jag, vi gör något, sluta kräla runt på golvet, bry dig BARA om mig!!!"
Men den tråkiga matten föste bort hunden och sa:
"Gå och lägg dig!"
Men hunden hon satt och väntade på varje chans jag vände ryggen till, och VIPS så var hon där igen!
Jag var måttligt road.
Uttråkad hund gör sig omöjlig typ!

Solen sken ute, och runt 12.30 styrde vi kosan mot Björkis!
Och när vi kom till Björkis, varde det...
Molnigt!
Jaha, som vanligt då.
Vi var där i ca 40 minuter, i soldis/moln, och när kussen kom drog vi vidare till VindsurfingTofta.
Sol där från och till i ca 45 min...
Sen blev det molnigt där också.
Fast bara att komma till stranden var faktiskt avkopplande, alltså på VindsurfingTofta, och jag varvade ner.
Sonen hyrde en paddelboard och drog till havs ...


 

 



 

Man får nog lite färg ändå, fastän det inte var tipptopp soligt.
I hope
Ja, och sen åkte vi hem, och nu ska jag sy, vi ses senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0