Ingen panik...


Uppe och då var det gråväder, som så många mornar förut.
Men...
Nu börjar det spricka upp lite här i stan (eller?) och jag är HELT övertygad om att det blir fint väder snart, så vi kan åka ut och bada.
Ingen panik 
Ännu.
Fast Yr har ändrat sin prognos för dagen iofs, den visade sol med liet moln igår i Björkis och Lickers.
Idag visar den regn/sol (hur går det ihop?) mellan 12-18, men som sagt, jag sitter still i båten och hoppas på sol.
Ingen panik, ännu.
Jag gillar inte när dom ändrar väderkartorna så där över en natt, har dom LOVAT sol så ska dom väl hålla det.
Men...
Ingen panik, ännu...

Annars så har sonen äntligen kommit tillbaka i boet!
Jippie och hurra, nu är han min i tre hela veckor, bara min, min, min, och vi ska hänga varje dag hade JAG tänkt.
Det har säkert inte han tänkt, men jag ska göra mitt bästa att övertyga honom om hur kul det är att hänga med sin mor.
I tre hela veckor.
Hela tiden.

Jag gissar att jag är körd redan när jag tänkt tanken och skrivit ner den här.
Men han kommer BO här iallafall och jag kommer få SE på honom från och till åtminstone.
Alltid något.
Nu ska jag prata med Nybyggarkussen, kolla vädret i Björkis, måtte det vara sol.
Jag börjar känna mig så blek, jag har ju inte varit ute i solen på flera timmar.
Hörde jag "T-A-N-O-R-E-X-I" eller? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0