Kanske jag kan rädda...


Så satt jag här och fick en idé...
Tur att jag inte slaktat den gulprickiga klänningen ännu, för jag kan ju skära ut och sy en likadan framsida på den, som jag gjorde på det röda linnet jag sydde idag!
Herregud, då var det problemet löst, eller kanske iallafall.
Ja, jag ska se imorgon om det inte går att lösa på det sättet.

Så har jag, trots "dåligt väder på stranden" tydligen fått färg ändå.
Jag är kanelbulle-brun  jippie!!!!
Ja, ja, då kan krokodilskinnet i mig pusta ut, jag har både sytt OCH fått färg!
Vi har sett "Mästerkatten" ikväll...



... och den var väl sisådär, ganska bra.
Jag hade nog lite för höga förväntningar faktiskt, för den har ju blivit så himla hyllad, och det var väl några skratt, men inte så många som jag trodde jag skulle få.
Men, sevärd ändå, om man har barn.
Eller om man är vuxen (ganska gammal vuxen ;) som jag, och gillar animerat och tecknat. 
Ja, den var väl helt okej då´ra.
Nu ska jag gå och sova, imorgon blir det nya sy-äventyr och så får vi väl se om jag kan rädda den gula klänningen.
OCH...
Få sol på mig !!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0