Vi och Leif...


Tänk att han kan vara så bra jämt...
Leif GW Persson alltså.
Ja, tristessen tog över här, inget på tv, vad se då liksom...?
Jag gick in på SVT Play och kollade vad jag hade missat, mhm, "Engelska mord" med Leif GW, kanske jag skulle ta och kolla på det...?
Fast HUR kul kunde det vara, att lyssna på Leffe spekulera i "Jack the Ripper"-story?
Väldigt intressant skulle det visa sig minsann.
Ja, tänk att han kan vara så fängslande med sina små storys, fastän han EGENTLIGEN inte LÖSER några brott.
Han bara pratar och pratar och pratar med sin underbart karaktäristiska röst.
Han satt på en bänk lite här och där i London, gick runt med käpp och sin jaktväst.
Liksom om han var på jakt, mördarjakt.
Jag och Milou satt som bakbundna och tittade...




Han ÄR ju så bra, visst är han!!!!?
Jag och Milou tittar på varandra i samförstånd angående Leif GW 


Pusspaus måste man ju ha när man ser på data-tv också...




( Jag ser ju smått/MINST lika galen ut på bilderna som Jack the Ripper verkade vara, crazy ;)
Ja, och sen gick vi över till serien "The 80´s", lika bra den faktiskt.
Så blev det nu äntligen dags för "Barnmorskan i East End", sen läggdags.
Och imorgon var det väl visst STRANDDAG igen, om jag inte minns helt fel, och det gör jag minsann inte 
Vi ses då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0