Herr Kotte...

Så kom vi ut för "morgonkissen" i trädgården förut, jag och Milou.
Och vem rasslar iväg in i krusbärsbusken om inte...


... Herr Kotte!
Milou såg inte igelkotten tack och lov, för då hade det väl blivit ett himla liv.
Så hon gjorde sin morgontoalett och fick gå in, och jag gick ut för att försöka ta en bild av Kotten...


... men han var INTE på humör 
Synd, för morgonljuset var PERFEKT, men sånt bryr sig väl inte en kotte om kanske.
Jag började på en babyfilt igår, men det blev faktiskt inte i vågmönster, för när jag hittade den här bilden...


... och då blev jag sugen på TYP mormorsrute-varianten iallafall!
Så jag hittade garner, satte igång, mätte ut storleken på min filt efter en gammal babyfilt som sonen haft, men jag gjorde mitt projekt för litet ändå.
Eller för smalt, för här virkar man ju på längden som ni ser.
Så jag la ner, och börjar om.
Nu ska jag i duschen, jobbet väntar, vi ses imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0