Imorgon ska jag bli rik...

Ja...
Och här sitter jag och kan inte annat!
All luft har liksom gått ur mig och det blir bara surfande på nätet.
Jag orkar inte ens virka på den söta filten, trots att den egentligen ger mersmak.
Men jag bara orkar inte!

Imorgon ska jag bli rik är det tänkt!
Jätterik.
Jag pratade med en av mina bästisar och hon hade blivit rik idag.
Det vill jag också bli, så då får jag se till att jag BLIR det också.
Imorgon...
Gud vad jag längtar tills imorgon 
Sambon har förnyat vårat Lotto idag, vi hade typ vunnit 150 spänn eller nåt.
Hade varit bättre om det varit 150 miljoner istället för 150 kr.
Men...
Vi fick nästan hela dom nya raderna betalda.
Bara att hålla tummarna, som så många gånger förut och hoppas det blir storkovan!
Oddsen för det...
Är väl lika med NOLL!
Nu ska jag sluta tramsa här, ska snart se en ny italiensk serie, virka lite till och sen gå och sova.
Vi ses imorgon, då blir det nya handarbetsäventyr!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0