Kvällen...

Hemma och jättetrött.
Men har haft en supermysig kväll och ÄTIT gott.
Egentligen skulle vi ha grillat, men vädret inbjöd ju inte direkt till någon grillning.
Fick en hallonpanncotta som var helt underbar.
Den måste jag ha receptet på för smakerna i pannacottan gifte sig underbart ihop med kaffe.
Det har varit en himla bra dag idag tycker jag.
Jag sydde en lyckad klänning, jag åkte på middag i trevliga vänners sällskap och nu ska jag, sonen och sambon se vampyrfilm i dubbelsängen tills jag slocknar.
Och det gör jag nog rätt fort.
Imorgon blir det långhundpromenad med Milou och sonen.
Vi ska gå till Kneippbyn och fixa sonens "Sommarland-band" som trillar av bara efter några dagar.
Sen ska jag nog sy.
Om jag orkar.
Nu...
Vampyrfilm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0