Ligger jag efter årstidsmässigt...?

Det var väl så här man skulle ha det nu i juni...

Eller har JAG missförstått årstiden?
Är det kanske december och jag ligger lite efter årstidsmässigt...?
Det skulle väl vara sol, solbränna, bikini och värme!?
Men neheeej, tydligen inte, så kul skall man ju tydligen inte ha det.
Här är man likblek och iskall, och kan agera kylklamp i kylväskan istället för solcell åt världen.
Visserligen ser jag inte så solbränd ut på den där bilden, men det är precis INNAN jag fått min solbränna.
Nu ska jag gå och sova, läsa min mycket "människo-relations-komplicerade" bok, vi ses imorgon igen.
Om ni har tur 
Då ska jag blogga om Husse-Hitler och ett litet missförstånd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0