Lika som bär...

Alla har vi en dubbelgångare...

... och häromdagen kom jag på VEM Milou är lik.
Ja, för jag har gått och tyckt att hon påminner starkt om någon, men har inte kunnat kommit på vem liksom.
Så satt jag och såg trailern på nya "Ice Age 4" och så såg jag Sid, DÅ ramlade poletten ner, herregud, hon är ju lik SID!!!!
Och så började jag skratta för mig själv.
Samma lite brett sittande ögon som LÄTT kan bli lite glosögda om hon blir "upphetsad" av något eller någon rolig person.
Dom små "djävuls-hår-hornen" på sidan över öronen som ständigt står upp om inte undertecknad stryker dom bakåt konstant.
Och sist men inte minst, det lilla trekantiga fejset med den lilla VÅTA trekantiga nosen som är så pussvänlig!
Ja, jag säger bara en sak:
Sid & Milou, lika som bär!
(fniss, fniss)
Milou är dock LITE smartare än Sid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0