Skrämde skiten ur mig...



Ja, lite SÅ känner jag mig idag.
Orsak?
Tja, jag var uppe sent och såg "American Horror Story" och dels så har den flyttats fram så den går senare på kvällen (natten) nu än den gjort förut och dels...
Skrämde den skiten ur mig så jag kunde inte somna efter programmet!

Det var liksom början som var värst, en liten pojke leker med en lastbil, får för sig att gå ner i den kolmörka (såklart) källaren (nej, nej, nej, gå inte ner där...), bilen rullar in i ett trångt utrymme, pojken kryper efter och BANG...
Så var det ett monster med ett skitläskigt ansikte!
Min gud, ja, vissa älskar att åka läskiga karuseller och jag, jag gillar skräck.
Bara det att det blir så svårt att sova efteråt, och jag har fortfarande det där läskiga ansiktet på näthinnan.
Fy så jobbigt

Det jag ska börja med idag är att gå och köpa ett garn.
Ja, jag har jättemycket restgarner så det kommer räcka till en filt, men jag måste ha mer turkost garn.
Jag hade liksom en liten snutt som räcker till två varv i filten ca, men vill ha mer för det turkosa är så fräsch färg.
Annars är jag hitentills SÅ nöjd med filten, den blir faktiskt fin.
Skryt kanske, men superenkelt mönster och "rätt" färger gör mycket.
Det blir lite "Rice" stuk på den, fast bättre kvalitet , men samma färgskala!
Alltså ska jag trampa iväg och handla det.
Sen ska jag bara sätta mig och virka ute i solen, typ, ta det lungt eftersom jag är så trött.
Ja, så det ska jag göra nu, vi ses senare, då blir det bilder på hur långt jag kommit.






orsak



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0