Nytt axelband...

Så sydde jag ett nytt axelband till den ljust äppelgröna tunikan...

Men i vanlig ordning är färgen lite fel!
Den är mer ljust grön och mindre gul än på bilden.
Och den här understa bilden blev FÖR ljus...

Men ni får väl klicka er tillbaka till i början på förra sommaren när jag faktiskt sydde denna tunikan
Den blåblommiga hade jag ju faktiskt häromdagen på jobbet, det var första egensydda plagget jag bar "in public".
Ja, för återigen, sommaren har ju lyst med sin frånvaro och då har det ju inte varit så aktuellt med lättare kläder.
Men nu har sommaren den här veckan på sig, eller egentligen BARA fram tills på fredag...
För då börjar min semester, och då som alla vet...
Ska det fan i mig bli sol och varmt!
Så är det bara.
Och då har jag denna supersköna tunikan att använda i stekande sol, hrmph!
Idag har det verkligen regnat hela dagen, och imorgon...
Ska det regna då också.
Fast när man såg "Solligan" på nyheterna igår så låg Visby på andra plats i "Solligan" efter Kalmar, jaha...?
Och hur gick det till?
Okej då, vi har väl haft sol, men ingen värme direkt iallafall.
Dom dagarna kan man väl räkna på sina två händer.
Nåväl, slut på gnällrutan, och jag lovar:
Från och med FREDAG...
DÅ blir det semesterväder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0