Rörd och stolt över sonen...

Så var vi på skolavslutning med sonen, äntligen sommarlov, hurra.
Och...
Idag blev jag VERKLIGEN RÖRD OCH STOLT över min son idag!!!!!
Vilket jag iofs alltid är, för han är en väldigt FIN kille.
Men idag så fick han ett pris, och inte vilket pris som helst, han blev framröstad av sina skolkamrater till...


"God kamrat 2012!"
Jag blev faktiskt tårögd och väldigt glad och stolt att ha en sån fin son som anses vara en god kamrat!
Så var det två andra barn som också fick samma utmärkelse, fast i andra klasser.


Sonen står i mitten av bilden som TYVÄRR blev suddig för jag hade tagit bort blixten och glömt och satt på den igen.
Ja, ja, inte mycket att göra åt.
Diplomet han fick hänger nu på kylskåpet att beundras.
Jag är såååååååå stolt, han är såååååååååå fin min son (eller vår son ;).
Snörvel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0