Jag må ha bott under en sten...

Så har jag skurit ut mönster och tyg till dom svart/stjärniga byxorna.
Enkel modell, kommer gå übersnabbt att svänga ihop.
Undrar om jag inte ska svänga ihop dom där ljust oranga till mig själv efter dessa då kanske.
I samma modell.
Fast för vuxna då såklart 
Byxorna till "okänt barn" blir klara imorgon.
Imorgonbitti.
Senast lunch.
Hoppas jag.
Om inget kommer emellan.

Nu ska jag och sonen se "En gång i Phuket", sambon försökte locka med "Danmark - Tyskland" men sonen ville se film med mig.
Och DET blev jag ju himla glad över, bara det att jag undrar om han kommer fatta relations-stockholms-självförverkligande-komedin...?
Fast han är iofs så smart så det gör han säkert.

FÖR ÖVRIGT så såg jag till min förskräckelse att det ÄR OS denna sommaren!!!!!
Ja, jag må ha bott under en sten var gäller sportinformationen gällande det stundande OS:et iår.
Men idag såg jag på tv´n när sonen såg sportnyheterna:
"Endast 40 dagar kvar till OS!"
Åh nej, då ÄR det OS iallafall.
Åh, nej...nej...nej.
Bäst för vädret att det skärper till sig så det inte är svinkallt och regn framöver!
Nu ska vi se film, tjing.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0