Snopet...

Så har jag haft en HELKVÄLL med dubbelavsnitt av "Project Runway All Stars" tänkte toppa det hela med sista avsnittet ever av "Desperate Housewies" på Kanal 5 Play.
Då...
Måste man registera sig och om jag fattat det rätt(?):
Betala för att se avsnittet!?
Men vad i...
Hade jag vetat det hade jag skippat "PRAS" och sett det på 3:an Play, och SETT det sista avsnittet av husfruarna istället.
Alternativt skippat första avsnitter av PRAS all together typ.
Snopet var ordet för kvällen.
Ja, ja, jag kan ha läst fel, jag får kolla imorgon igen när jag inte är så trött.
Alternativet är att se reprisen, när den nu är, får kolla det också.
Så då går jag väl och lägger mig då.
Först bara visa ett förslag till, till en babyfilt...


Blev inte rätt färger i mörker med blixt, gammelrosa och lindblomsgrön, men nä...
Jag gillade ändå det första förslaget bättre ändå.
Eller så får jag se i dagsljus, kanske det ser bättre ut då.
Nu...
Sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0