YES, äntligen!!!

Yes!!!!
Så har jag ÄNTLIGEN lyckats få till en hallonröd batikklänning till mig själv...

Ja, jag är så djävla nöjd så jag smäller av, detta är en Madde-klänning som heter duga, bara ett problem:
Vädret i vanlig ordning.
Det är ju så kallt så man fryser ihjäl!
Är det typ 6-7 typ?
Elementen går för högtryck och klänningen...
Ja, den får läggas i malpåse tills temperaturen ute kommer över 20 grader åtminstone.
Jag har bara sytt idag, sonen hänger med sina kompisar framför en massa filmer och sambon sitter vid datorn.
En innedag för alla med andra ord.
Nu ska jag snart bort på middag, men först ska jag spåna lite på en NY klänning.
Vi får väl se vad det blir...?
Vi ses lite senare.


Ingen vill gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0