Afrikaklänningen klar...

Nu är den helt klar, min Afrikaklänning...
(Lät nästan som Mitt Afrika ;)





Baksidan är min favorit, jag tycker mönstret i klänningen är vackrast där faktiskt.
Det ser nästan ut som det "faller" som små ränder över ryggen.
Nu blev den ju då lite stor, eller lite luftig kanske jag skulle säga istället.
Jag gjorde ju klänningen i storlek 36, MEN det gör inget.
Stör jag mig på att den är för stor, kan jag bara sy in den i sidan som det inte sitter någon dragkedja.
Men jag tror att detta kommer bli en mycket skön strandklänning JUST för att den är lite luftig.
Nu ska jag sy en likadan igen till mig själv, fast i det hallonröda batiktyget, i storlek 34.
Österholms lilla fabrik producerar
Det har varit en MYCKET bra dag, mycket roligt osm har hänt, jag återkommer om en stund och berättar om det senare.
Nu måste jag äta först.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0