Bättre sent....

Jag och Milou gick längre än vad jag tänkt.
Men det var så längesedan vi var ute på långpromenad nu, så både hon och jag behövde rastas ordentligt och gå och gå och gå och gå.
Nu vid 15 var vi dessutom färdigduschade, eller jag var, och så hade jag bestämt mig för vad jag skulle sy...
En barnklänning!
Bara det att jag kom på att då måste jag rita av mönstret först, och skära ut, och det hade jag då rakt inte lust med.
Raskt, nu, bestämde jag att det blir den sneda klänningen igen, för jag har mönstret redan utskuret och jag vill sy den i ett svart, "omöjligt", viscosetyg.
Fint, då var det bestämt!
Nu ska jag dricka upp mitt kaffi och köra igång, det blev lite sent idag men som man brukar säga:
Bättre sent än aldrig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0