Ceriserosa linnet KLART!

Nu är linnet klart och det ser LITE festligare ut i verkligheten är här på dessa bilder.
Det hade varit häftigare att ha en modell med mina mått att fota själv.
Här är det sambon som fotar mig, men han kan inte regissera ett foto...
Och jag kan inte regissera mig själv.
Jag är mer "fotograf" och vet hur man ska se ut på en bild, men har svårt att göra det själv.
Hm, ja, men KLAR är jag iallafall.



Och så är man likblek i en färg som kräver solbränna!
Nya bilder i sommar, jag lovar, får be någon fota mig på stranden iklädd denna och BRUN FÄRG.


Och så bakifrån.
Och NEJ, lugn alla släktingar, jag har inte två Musse Piggisar på ryggen, jag har bara en.
Jag ville bara skoja till det lite och kopiera Musse och sätta dit en till.
Jättekul.

Så, nu ska jag snart hoppa i duschen, jag har varit ute och gått med Syster och en YSTER Milou.
Vi ses senare.


Kommentarer
Postat av: marymar

jättefint linne!

2012-03-21 @ 13:06:48
URL: http://marymar.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Herself

Tack snälla! =D

2012-03-21 @ 13:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0