Håller på sporten som gör honom rikast...

Min karriär som basketmorsa vart väldigt kort, 15 minuter.
Sen var det helt okej att avvika, sonen gillade väl inte direkt att jag var den enda föräldern där.
(piiiiiiiiiiinsamt ;)
Så kom han hem och tyckte att det hade varit kul.
Ja, då får vi se om han blir fotbollsproffs, basketproffs (fast det är ju INTE så bra betalt ;) eller golfproffs.
Jag håller på den sporten som gör honom rikast!

Annars så sitter jag mest och hoppar i soffan.
Sitter och tummar på det nya mönstret med "snedklänningen" så jag håller på att bli tokig.
Jag vill...
Sy.
Jag är så sugen så jag dör.

Men så sitter jag och sonen och ser "Låt den rätte komma in", fast den amerikanska versionen.
Den svenska var ju SKITBRA, nu återstår att se om den amerikanska är lika bra.
Tror inte sonen ska se mer nu...
Faktiskt.
Jaha, det får bli virkning, jag ska se detta och sen på huvudet isäng!
Vi ses imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0