Har sytt..

Så har jag vilat, sytt, lagat mat och sytt igen!
Jepp, ni läste rätt, jag har sytt.
Jag proppade i mig både alvedon och ipren och avvaktade en halvtimme, sen kände jag:
Nu kör jag igång!
Orkade inte sitta här och bara TÄNKA på hur risigt jag mår, och jag mår inte sämre än igår, så det är bara förkylningsvärk har jag bestämt.
Annars hade jag inte orkat med att göra något alls.
Ja, och så länge det inte innebär att gå och anstränga sig, så funkar det ju, jag har ju bara pysslat inne.
Jag håller på och syr den där lilla barnklänningen i ikatprint-tyg, men jag har bara bandet upptill kvar att sy.
Själva klänningen är faktiskt klar
Men jag undrar om inte själva mönstret är lite för stort, dvs för en barnklänning...?
Jag tror att ikatprintet kanske passar bättre till stora barn alternativt vuxna.
Men jag kan inte säga till 100 procent att jag tycker det, inte förrens jag sett slutresultatet.
Nu ska jag se slutet av "Rapport", sen sy klart, SEN visa här!
Vi ses senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0