Kussimurran...

Vaken och regnet strilar ner från himlen, fast det är BRA tycker jag!
Då försvinner vägdammet som ger mig och resten av stans befolkning dammlunga, bort.

Annan KURIOSA från morgonen var 4 ungdomar som kom vid 06.20-tiden när jag gick ut med hunden.
Dom ställde sig att häcka vid Glas&Lås, delade broderligt och systerligt på en VINPAVA...
Klockan-strax-över-sex...
Sen drar den ena lilla tösen ner jeans och trosor och sätter sig och kissar.
Precis under grannens fönster.
Precis brevid sina vänner.
?
Alltså dom är ca 7-8 meter från Statoil, varför går man då inte IN på Statoil och kissar?
Nej, man sätter sig brevid en trapp vid ett företag/under folks lägenhet, och skvalar loss!
Utan att sen kunna torka kissemurran, nä, bara dra upp allt igen och sen...
Luktar det säkert tårtkalas i dom där kläderna.
Not.
Superfräscht, säger tanten med hunden som bevittnade hela förloppet.

Såg klart filmen igår, den var skitdålig!
Ja, bra i början, sen spårade den ut och blev barnslig, alltså sov jag gott inatt och hade inga onda andar som jagade mig i drömmarna
Sonen ringde vid 19.30 och ville komma hit och sova här över natten.
SJÄLVKLART, sa den då överlyckliga mamman, och så fick jag mysa lite extra med sonen.

Annars undrar jag så här på varenda helgmorgon VART har alla reprisavsnitt av "Dr Phil" tagit vägen???
Eftersom man alltid är uppe tidigt när man ska jobba på jobbhelgerna, då har ju inte morgon-tv hunnit dra igång ännu.
Men då har jag alltid brukat se "Dr Phil" som kompensation.
Nu, han är ju bara borta, putsväck liksom.
Jag sitter och ser "American Idol" istället, och en kille som sjunger så falskt så jag nästan kräks upp halva frukosten i ren förskräckelse.
Irk.
Dr. Phil kom tillbaka, du känns mycket mer stabil på en tidig söndagsmorgon innan jobbet.
Nu ska jag i duschen, som sagt, jobbet väntar.



Kommentarer
Postat av: veronica

men herregud så trevligt, så vi har haft kissbesök här under alltså. mysigt...nej usch...

2012-03-18 @ 17:43:44
Postat av: Anonym

Supertrevligt... :(

Förstår inte, som jag skrev i inlägget, att man inte går in på Statoil när det ligger PRECIS brevid och som dessutom var öppet.

Var glad att det åtminstone inte är stekhett juli utan mars med dåligt väder så det liksom regnar bort!

2012-03-19 @ 10:50:56
Postat av: veronica

förra sommaren ställde sej en person under vårat vardagsrumsfönster och pissade...jag hade fönstret liiiteliiite på glänt så tog tillfället i akt och hämtade lite vatten...dripp dropp dripp dropp...han blev nog lite blöt där han stog ;) älskar små bus...barnsligt men roligt.

2012-03-19 @ 20:29:25
Postat av: Anonym

Herregud, du är ALLTFÖR snäll du sötnos! =D

Hade det varit jag, då hade jag tagit en hel hink med vatten, öppnat fönstret och bara HÄLLT över den "kissglade" herren!

Förmodligen hade jag hämtat påfyllning av vatten och hällt en omgång till.

Nästa gång det händer, ring mig så ställer jag mig på balkongen, ta sen en hink och töm över personen ifråga som kissar nedanför, och hälsa från MIG!

Jag lovar att vinka och visa att det är JAG som ogillar kisseriet! Kram

2012-03-19 @ 22:15:30
Postat av: veronica

haha du är så härlig, kan inte göra annat än å skratta lite åt hur kul det hade sett ut :D ha en fin dag.

2012-03-20 @ 08:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0