Odlat baciller i solen...

Sötare än så här...



... det går nog KNAPPAST att bli!
Ingen är så söt som min Milou, verkligen ingen.
Jag vill bara pussa hennes lilla truliga fejs hela tiden!
Jag och Milou har suttit i värmen på balkongen och solat...





Druckit kaffe, ätit macka, borstat pälsen på Milou och ODLAT mina förkylnings baciller i solen, har vi också hunnit med!



Min fiiiiiiiiiiina vovve...



Ja, passa på nu Österholmskan Likblek, imorgon kanske det regnar.
Det svider i skinnet, jag satt ute i 30 minuter, men på min hy som inte sett solen sen i höstas så gör det GOTT ändå.
Måste bara passa mig så inte rosacean får en kick av vårsolen och blommar upp.
Gärna blommor i rabatten, men inte blommande finnar i mitt fejs.
Men GUD så GOTT det är med värme och vårsol, jag blir rent grinfärdig.
Annars så har jag hållt mig på mattan, ingen städning, bara vilat, ont i kroppen, men jag vilar ju för "en god sak", ett tillfrisknande.
Vi ses sen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0