Rätt kläder...

Blev väldigt förvånad här på morgonkvisten, jag har inte fått EN ENDA liten ny kompis på Facebook under natten.
Kanske dom läst min blogg igår och bestämt sig för bojkott, quelle otur

Annars, dagens status är:
Varför tog jag det inte lugnt i förrgår och igår?
Ja, det kan man verkligen fråga sig, för idag är jag dåligare än dom andra dagarna och jag har fått FEBER på kuppen.
Varför lär man sig aldrig...?
Men så blir det ju det där när man planerat in sina dagar och VILL göra det man tänkt sig.
Idag lovar jag mig själv och tar det lugnt.
Måste bara baka lite till kvällens föräldrarmöte, SAMT gå på det.
Men just nu...
Brinner jag på riktigt.

Djävla skit, samtidigt blir jag rätt stressad när jag ser att solen skiner, tempraturen stiger ute, jag vill ut och gå med hunden, klänningen jag vill färdigställa hänger på dockan, MER TYG ligger och väntar i arbetsrummet och...
Behöver jag inte dammsuga också?
Jo, det behöver jag.
Ja, ni märker ju själva, men jag måste orka med jobbet imorgon så jag måste sitta på händerna och VILA idag.
Måste.

Positivt är att det inte blev någon "klädfajt" mellan mig och sonen idag.
RÄTT KLÄDER var tvättade, och han knatade lugn-o-fin iväg till skolan med gott humör.
Alltid något.
Nu ska jag proppa i mig medikamenter, plocka ihop tvätt och bädda sängar, vi ses snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0