En läxa jag lärt mig...

Jag virkade klart axelbanden i ett naffs, jag sätter på dom imorgon när jag är pigg och ljuset är bra.
Vis av tidigare misstag, dvs slutföra saker när man är trött och ljuset är dåligt, det låter jag bli.
Annars får jag bara göra om det förmodligen.
Jag sitter och ser "Niceville", filmen följer boken rakt av, jag tycker den är helt okej.
Sambon är "social" och tittar brevid mig här i den andra soffan...
På datorn.
En riktigt favorit för hans del, VART är en hårdkokt actionrulle när han behöver det som bäst
Ja, inte är den i vår dvd iallafall.
Nu gick han på toa så då högg jag datorn snabbare än blixten, och bloggar lite snabbt.

Något som är MYCKET positivt är att jag märkt att värken jag drog på mig för 3 ½ vecka sedan, har släppt.
Hur vet jag att den är borta för denna gången PÅ RIKTIGT nu...?
Jo, för att jag har mens.
Och vid mens har jag ju så låg hormonnivå i kroppen och då får jag värk.
Men om jag inte ens har värk när jag har mens...
Då är den ONDA värken väck och må den aldrig återvända igen.
Fy fan så skönt.
GÄRNA en liten bebis i min famn, bara jag inte behöver på det lilla livet.
En LÄXA jag lärt mig, the painful way.

Har väl inte mer att skriva egentligen, bara att jag LÄNGTAR tills imorgon för då ska jag ut och gå med Syster-Yster på morgonen, skära till IKATTYGET, åka på 18-års kalas och sen...
Sy.
Såklart.
Nattinatti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0