Helt unik...

Så var jag tillbaka hemma och är på strålande humör!
Ja, för först hade jag en djävla värk (argvärk) i nacken hela dagen på jobbet, men det var en urbra dag på jobbet så det uppvägde ändå värken.
Men så såg vi på tv på kvällen och helt plötsligt vände det!
Jag fick en sådan snilleblixt så det var inte klokt, och många snilleblixtar har jag haft i mitt liv...
Men denna var utöver det vanliga!
Jag var tvungen att låna datorn på jobbet och snabbt skriva ett litet mail till "en vän".
Om inte den vännen hänger med på tåget...
Då kommer jag förverkliga idén själv!
I liten skala.
För det var nog den roligaste och mest inspirerande idén ever.
Och helt unik.
När jag nu kom hem och kollade om jag fått något svar på mitt meddelande, så hade jag inte det...

Men herregud, då får jag väl tanka upp mobilen och skicka iväg ett sms så hon tar och KOLLAR sin mail!
Suck
Jag vill ju bolla denna idén pronto.
Nåväl, detta kan verkligen bli mycket intressant.

Värk har jag fortfarande, ja, den vill inte ge med sig helt, men dels är det ju för att jag är förbannad på en person, som alltid är en energitjuv av guds nåde.
Jag försöker dock sätta mig över det idag, tänka "Fuck it" och fokusera på enbart roliga saker.
Nu ska jag och Milou ut i friska luften och solen, sen ska jag SY om nacken tillåter och gör den inte det så syr jag ändå.
Jag vill som sagt fokusera på positiva och KUL saker och jag kan inte sitta rakt upp och ner och bara glo idag.
Vi ses lite senare, då kanske jag har fått svar på mitt VIKTIGA MAIL!!!!!

P.s. Idéen jag skrev om idag, är inte samma som jag skrev om igår.
Jag ska nämligen göra BÅDA, förhoppningsvis... D.s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0