Vårspaning...

Vi har varit på vårspaning och vårpromenad idag...



Underbart väder idag igen, något blåsigt dock.
Och vi fick sällskap av en tant och farbror som Milou INTE kunde låta bli att älska, speciellt älskade hon tanten som dessutom var HUNDRÄDD.
Och det är ju precis som om hundar känner på sig vem som är hundrädd, förmodligen är det väl på lukten.
Fast idag var det ju så stark vind så jag vet i fan...?
Men efter att ha slagit följe hela Hällarna så var även den hundrädda tanten charmad, NATURLIGTVIS.
Och hon tyckte att fler hundar kunde vara så FINA och snälla som Milou.
Precis, det tycker matte också
Sen letade vi (eller jag, för Milou fattade inte varför jag höll på att gräva runt i marken för... ) efter blåsippor...



... men jag hittade inte mer än bladen, inga knoppar ännu.
Duschat och lunchat efter promenaden, varvat ner, så jag har inte kommit igång med att sy ännu för jag ser en urcharmig fransk film, "Potiche" (Troféfru).


En riktig liten fransk pärla, je t´amie!
Efter det blir det lite kaffe och sen ska jag sy och ja...
Jag återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0