En optisk synvilla...

Man ska inte skära till tyg samtidigt som man ser på kungliga dop, det märker jag det!
Jag har klantat mig.
Tyget jag valde idag blev ROSA, till ära av Prinsessan Estelle ...


Bara det att när jag skar ut tyget, GLÖMDE JAG BORT att kolla om tyget var "rättvänt" vilket det naturligtvis INTE var.
Jag har istället skurit ut tyget och barnklänningen på det här hållet...


... upp-o-ner!
Ja, för tittar man noga, så är det ju faktiskt små runda, vita blommor med en brun prick i och en ljusrosa prick med bruna blad i.
Fint Frk Österholm.
Ja, ja, det får bli en klänning som istället är "en optisk synvilla" och inte en klänning med blommor upp-o-ner.
Nu tittar jag på Estelle som är så tyst, söt och fin i kyrkan 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0