God morgon!

Sovmorgon?
JA TACK!
Men inte.
Krisi flygare idag, och jag ska trampa iväg till jobbet.
Alla andra ligger och trynar, inkusive hunden, jag är avundsjuk, jag vill också ligga och tryna.
Känner att jag hållit igång för mycket, kroppen är trött.
Sovit som en stock inatt dock, så det ska nog gå bra ändå!
Bara jag kommer ut i friska luften, sen så...
Är man väl på "G" igen.

Har för övrigt fått den där låten "Dansa, pausa" på hjärnan.
Det går ju på radion titt som tätt och varje gång jag hör den så sjunger jag med och dansar PRECIS som dom sjunger...
Dansar och pausar.
Den är så BRA och man får sån sommar-karibien-feeling.

Familjen ska på kalas till kussen med familj idag, jag är lite avis på det också.
Träffa släkt och äta tårta.
Men, men...
Det blir väl fler tillfällen.

Nu måste jag ut med hunden innan jag hoppar i duschen.
Solen börjar komma fram, det blir nog klänning idag.
Vi ses imorgon och då ska jag SY igen!
Har den lila batikklänningen som ligger och väntar, utskuren och klar, vi ses imorgon!




Kommentarer
Postat av: Syster J

Bara så du vet så har jag jobbat idag jag oxå. Å det kändes ungefär lika ensamt när jag gick iväg... Fast Bosse var i alla fall uppe.

2012-05-17 @ 16:10:13
Postat av: Anonym

Skönt, då var jag inte själv!

Ser det dock som ett PLUS så här i efterhand, det blir ju MER i plånboken ;D

KRAM

P.s. Milou var oxå uppe :D.s

2012-05-17 @ 18:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0