Hemliga, dyra....

Jag hinner inte blogga egentligen, för jag ligger väldigt mycket efter i min morgon här.
Har varit tvungen och skicka iväg lite mail, vilket tog tid.
Men jag bloggar nu ändå, spricker nog annars.
Försökte läsa min bok igårkvälls, men låg bara och tänkte på mitt nya, långt fram, kommande projekt!
Tänkte att nu ska jag försöka finslipa en design med billiga tyger, sen...
När jag fått den till perfektion, då ska jag gör det där HEMLIGA, dyra.
Jag ska rota fram gamla lakanstyger som jag egentligen skulle haft till annat, tvätta upp och göra prototyper tills jag får det helt perfekt.
När prototypen stämmer, då går jag över på billigt Stoff & Stil-tyg.
Jag måste bli proffs på att sy, GUD vad jag ska sy nu, hela sommaren ska jag sy.
Sy, sy, sy, och åter sy.
Nu ska hon som ska sy, som inte har tid med detta, som redan är försenad...
Hoppa i duschen.
Vi syns imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0