Över på ett kick...

Har lagt upp annonsen på Blocket, tog i så jag nästan sprack i pris.
Men...
Har jag tur så kommer det en RIK fastlänning som vill ha en finfin, välvårdad gammal bokhylla från 40-talet till sin sommarbostad, och betalar vad jag vill ha...
Annars sänker jag väl priset.
Men jag behöver pengarna mycket VÄL.
Så jag hoppas på tur.
Komsi, komsi små rika mavar!
Jag var inne på mitt bankkonto och pengarna från tygföretaget hade kommit in 
Jippie och äntligen.
Det var faktiskt mer pengar tillbaka än jag förväntat mig, jättebra, det gick direkt in på sparkontot eftersom jag lånade därifrån när jag var på "Stoff & Stil".
Så, nu var det löst iallafall.

Har ätit middag, bestående av filmjölk, banan, flingor och nu...
Godis och kaffe.
Ja, mina vanor är värre än jag vet inte vaaaaaaaaad!?
Jag har verkligen hamnat i väldigt dåliga vanor igen, godis all the time.

Idag har det fixats med semestrarna på jobbet.
Jag fick ändra på en dag, så jag fick hoppa in och jobba mitt eget pass, och sen gå på semester igen.
Men det gör inget, det gjorde jag förra året också, då var det mitt i semestern, två pass, det ena var mitt och det andra var en arbetskompis.
Iår blir det ett pass i slutet av semestern, men så flyttar jag fram semesterdagen till nästa pass istället.
Funkar det med.
Nu verkar det iallafall som om jag har semester from 29 juni - 17 augusti.
Med inhoppet den 9 aug.
Fy fan, jag TROR jag kan känna mig utvilad efter den här semestern också!
Eller...
Så är jag slut efter allt släkt-o-vän-umgänge!
Gissar att jag blir MER uttröttad av det, och får lugn och ro på jobbet 
Just nu, innan semestern, känns den oändlig.
Och när den har börjat, då är den över på ett KICK.
Nu ska jag virka, vi ses sen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0