Har inte fått pengar...

Häromdagen införskaffades från Indiska...






... för endast 249 kr.
Väldigt söt och väldigt fin på, dessutom har den fickor i sidorna, det gör den lite mer vardags-chic.
Har sagt till sonen att vi måste gå och köpa sommar-snyggt till honom också.
"Visst", sa han.
När, undrade jag.
"Snart."
Okej, då får vi hoppas att det finns något kvar när han väl bestämt när "Snart" är.

Ikväll var jag inne på mitt internetkonto för att kolla om pengarna kommit tillbaka från företaget som jag skickade tillbaka batiktygerna till, har kommit in.
Men...
Det hade dom inte.
Nu har jag väntat i två veckor.
Det kan ju inte ta två veckor för ett paket från Visby till Umeå att komma fram... väl?... kan man tycka!?
Ja, imorgon jobbar jag, på fredag kollar jag mitt konto igen och har dom inte kommit in då, då ringer jag pronto.

I helgen ska vi gå på hundutställning, vi ska gå och se på Bosse som ska upp och visa upp sina vinnarskills.
Jag hoppas på rosettvinst för Bosses skull.
Milou får stanna hemma för hon skulle säkert gå i taket av exaltering över en massa hundar, och bete sig...
Olämpligt stissigt 
Som jag skrev förut idag, hon har ju inte fått speciellt mycket motion så balanserad är hon INTE just nu.
Rent "stiss-mässigt" då alltså.
Synd egentligen, för det är ju spaniel/retriver-utställning men...
Hon kan hänga med när den stora hundutställningen är istället.
Nu ska jag hoppa isäng, vi ses imorgon.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0