Dålig film...

Uppe och mycket undanplock idag.
Vad "vi" lyckas stöka till här bara under en kväll.
Med betoningen på "vi".  
 
Jag ska snart på ett möte, det kommer nog gå rätt fort.
Sen ska jag köpa en familjekalender på vägen hem, dammsuga när jag kommer hem, och sen får jag se.
Helt klart är i alla fall att vi går på bio allihopen ikväll.
Mindre knorr nu på sonen när sambon ska gå med.
Himla mysko det där, att det ska vara så pinsamt att bara gå med mig.
Jag kommer ladda hela dagen och försöka att INTE dräggla så mycket under filmen nu när sambon ska gå med.
 
Vi såg annars film här hemma igår...
 
 
Den hade fått bra kritik och vi var alla laddade, men FY FAN så dålig den var.
Så dålig.
När det gått en timme och det var 40 minuter kvar av filmen frågade jag herrarna i församlingen om jag kunde lämna eländet och gå in och se "Veckans brott" med Leif GW istället...?

Jag kunde nämligen knappt sitta still, detta TROTS att jag satt och virkade ska ni veta.
Men om jag fick välja mellan denna urtista skitfilm och Leif GW...
Då väljer jag såklart Leffe.
Jag fick gå.
Så då gjorde jag det.
Och nu...
Är det duschtime, vi ses senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0