Gå bankrutt...

Så var vi klara med fönsterputsningen!
Nu får man passa på och njuta i MÖRKRET, för imorgon ska det ju regna och sen...
Dröjer det ju ända tills april- maj innan det är dags igen.
Jag är nöjd, och jag hoppas att det INTE kommer regna imorgon ändå.
Det blev städ också, så nu kan vi bara softa hela helgen, känns skitskönt.
 
Och så hade jag lilla boden öppen idag.
Det var evigheter sedan, och vi vet ju varför...
Jag vill inte ha in Stalker-Tanten.
Jag har inte haft öppet som sagt på evigheter, men idag tänkte jag:
Asch, det är GGN, massor med folk i farten, jag är hemma, jag har öppet.
Hon kommer nog inte.

Men VEM kommer in här, om inte Stalker-Tanten minsann och en annan granntant!
Jag tror jag blir knäpp!
Jag kommer gå BANKRUTT om det här ska fortsätta.
Jag måste börja sälja någon annanstans, för jag kan ju bevisligen inte ha öppet utan att hon kommer inknatandes och ska...
PRATA.
MYCKET.
OCH LÄNGE.
 
Ja, men det är synd om tanten på mer än ett sätt blev jag varse idag, inget jag kommer skriva för det är väldigt förnedrande...
Men det är synd om henne.
Och jag får vara evigt tacksam att jag har en hemsida som ger mig beställningar ÄNDÅ, men jag vill ju kunna ha öppet i min lilla bod utan att ha henne in här konstant.
Jag vet inte hur jag ska lösa detta, för jag blir inte av med tanten.
Jag blir inte av med´na.
 
Nu ska vi snart äta, det fick bli hämtmat ikväll.
Jag hade tänkt att jag skulle laga mat, men jag har sådan brännande värk så det hade inte gått.
Vi bestämde unisont sambon och jag, att ta hämtmat.
Det kan ju vara skönt efter en sådan här dag.
Nu kommer maten strax, återkommer senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0