Hemma hos oss är det jättesvårt att...

Hemma hos oss, då ser det ut så här på toan när toapappret har tagit slut på den ena rullen och den nya rullen är uppsatt...
 
 
Vi har typ ett badrum som är 2 x 2.5 m ca, inte världens största badrum med andra ord, ytan är liten men den räcker för oss.
Och av någon konstig anledning så hamnar alltid pappersrullen som blir kvar efter toapappret på golvet brevid toastolen.
Toapappret hänger för övrigt på väggen.
Och avståndet till papperskorgen är ca...
 
 
Typ 1 meter... ca...?
Den är på armlängds avstånd i alla fall.
Och ändå...
Hamnar alltid rullen precis nedanför toarullehållaren!
Hur är det möjligt?
Hur är det möjligt att BÅDA herrarna i lägenheten alltid bara lämnar den tomma rullen så där, hur svårt kan det vara att bara sträcka ut armen och slänga den tomma rullen i papperskorgen?
Jo, det är tydligen J-Ä-T-T-E-S-V-Å-R-T!
 
Jag får dåndimpen.
Sambon skulle säkert komma dragandes med att jag är en slarver med att sätta in nytt toapapper när toarullen är slut.
Ja, men det är inte så ofta som jag glömmer det, jämnfört med när jag kommer in och ser en tom toarulle på golvet.
Så...
Sten, sax, påse:
Jag gör sten och vinner över saxen!
Och hoppas att det orkas sträckas ut armar vid nästa toabesök till papperskorgen, för att slänga nästa tomma rulle.
Tack för ordningsordet, nu väntar dom där grodögonen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0