Idag blir det Söder för hela slanten...

Guten morgen!
Så var jag uppe igen och tar en slapparmorgon innan jag drar på SÖDER idag!
Yes, idag blir det Söder för hela slaten.
Jag ska till "Tygverket" för att kolla om döskalletyget finns kvar, jag ska till garnaffärer, jag ska träffa en kusse och luncha...
Och utforska lite mer affärer i området som jag inte hunnit med sist jag var här!
Jag hoppas jag inte kommer hem utblottad och får leva på bröd och vatten sista tiden innan lön, fast risken finns ju 
Vi ses senare, hejsvejs!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

Du låter som min syster :-)
Hon shoppar garner och tyger så det härliga står till. Just nu går hon i en hantverksskola, hon är 50+ och har tjänstledigt. Kom bara att tänka på henne då du skrev om tyger och garn :-)

Hoppas din dag blir bra!

Svar: Ja, man kan bli lyrisk för mindre av alla snygga garner och tyger här uppe "storstan", jag har gått runt och tittat och shoppat så länge idag så fötterna värker!Men det var det värt, dagen har varit toppen :D Kram Madde
Madde

2012-11-20 @ 11:32:19
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0